Dress of today!

Som många kanske vet så gillar jag inte byxor. Jag vet att det låter väldigt oinspirerat, men det är sant. Förut hade jag alltid ryggsäck, t-shirt, gympaskor och jeans. Men för några år sedan så förändrades det på något sätt. Jag förstod att byxor inte alls var skönt och bestämde mig för att inte köpa några fler och göra mig av med t-shirts och sådant. Efter några år har det blivit bättre och nu har jag nästan bara kläder som jag använder och klänningar är definitivt mina favoritplagg oavsett vad det är för säsong! Nu har jag bara några par jeans kvar och jag ska rensa ännu mer! Såklart måste man ha joggingbyxor och ett par jeans ifall det blir riktigt kallt, men det är inget som jag tar på mig när jag har bråttom eller inte kan bestämma mig. Tänk vad omodern man är!? Eller? Har du samma "problem"?

Nu ska jag lägga ut en klänning per dag för att visa det jag har samlat på mig och köpt! So enjoy DRESS OF THE DAY:


ok imorn kommer bättre foton!

Kommentarer

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0