Gott nytt år!

Jag vet att jag glömde att säga det för några dagar sedan så här kommer det! Gott nytt år till alla och jag hoppas att det nya året bli lika bra och kanske bättre för alla er!

Och så har jag köpt en sommarväska! Hihi inte alls på tiden men man kan inte rå för det. Iaf så är den lite ljuscerise och ganska liten,, men man kan också ha den över axeln! Än vet jag inte om jag ska behålla den eller ge den till min moster, eftersom det var en ungefär sådan som hon ville ha. Den kommer från Vero Moda om det är någon som undrar. Vad tycker ni? Ska jag behålla den? och kom ihåg att du fortfarande kan rösta på veckans blogg!

The Purce:

Och en pytteliten bild på mig :)

Fortsätt att rösta i inlägget under också!

Kommentarer
Postat av: sandra ♥

sv: haha vad läskigt ;)

2010-01-03 @ 23:59:08
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

2010-01-04 @ 20:57:57
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0