Världens bästa födelsedags grattis!



Jag ville bara säga GRATTIS Rob. Jag har aldrig träffat dig, men jag hoppas att det ska bli av någon gång. Du verkar som en skön person och utan dig är Edward Cullen och Twilight-filmen ingenting. INGENTING. Din engelska är ju så gullig och ibland förstår jag inte hur du pratade amerikanska genom hela filmen. Du kunde knappast gjort det bättre. Du är inte som alla andra "kändisar". Du är annorlunda på ett sätt som alla gillar. Man blir glad bara man tänker på dig och du gör inte ens något för att det ska bli så. Din familj och dina vänner ska vara glada att de har en sån person som du. Du är alltid glad och jag tycker att du ska fortsätta att vara det.  Jag vill att det här ska bli din bästa födelsedag någonsin.


Så grattis Rob på din 23 års dag!  Lycka till i alla filmer och roller!

Nå, vad  tycks?


Kommentarer
Postat av: vicci

han är snygg . JA!=)

2009-05-13 @ 17:56:27
URL: http://wlindman.blogg.se/
Postat av: LoEm

Hiss eller diss?

Vilken färg är snyggast?


Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0