sundays are foreever

Har gjort lite olika saker i helgen. Som t.ex. visat Twilight för mina föräldrar. Jag förstår de inte. De tyckte att det var ÄCKLIGT när Bella och Edward kysstes. Jag blev sur. Varför fattar de ingenting. Men de skulle bara se den om jag köpte chips. Så då åkte jag till Ica och köpte det. Min pappa gillade faktiskt den mer än mamma. Kan ni tänka er!

Sen har jag läst lite i min bok "En prinsessa dagbok". Den är bra!! Eller hur, E! :)

Idag var det även invigning av basketplanen och Solna Vikings och några till lag spelade! Man fick lite gratis grejor och korv! I like it!

Snart ska jag kolla på Gossip Girl på kanal 5. Men kom igen! blair&nate? NOno and C&V NoNO
Vad håller de på med...

Tv:n funkar också och det är väl bra. För att sen ska vi alla kolla på Canada - Ryssland. Förra gången de spelade blev jag så nervös att jag typ slängde fjärrkontrollen i golvet.

Imorn e det måndag och elevrådsmöte. Jag vill gå på det!! Jag vet inte varför...

Kommentarer

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0