Bilder från marathon

Ja igår jobbade jag på marathon och det var jättekul faktiskt. Fast jag blev solbränd (för mycket). Sen när alla sprang så sa vi typ: det är bra Sven. Spring för oss nu Sven. Så till nästan alla som kom fram och ville ha vatten.

Toalettskräcken! Laura (på bilden)

Sen skulle vi ställa ut bord och muggar och sånt.

Ställa om de och ställa tillbaka dem!!

Fylla på vatten! Mycket vatten.

Före:

och efter. Men vi klarade det och tog upp allting.

Jag blev också väldigt bränd!! Men även lite brun.


Sen fick vi en jätteskön T-shirt:



Haha. Det var kul!

Okej nu har pappsen åkt till San fransisco så jag gör lite pannkakor till mig och mamma. Ni får också se hur de såg ut lite senare... 

Kommentarer

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0