Turkiet är bäst!!



Har varit i Turkiet i två veckor. Det var nog en av den bästa semestern som jag har varit på. Jag gjorde massor av grejer som gymnastik, vattenpolo, volleyboll, disko och annat. Animation Team var bäst. Jag älskar er Juju, Gogo, Pupsik. Tack för att ni har så himla mycket energi och talang. Det är svårt att bli kompis med alla, men ni lyckas hur bra som helst. För er som inte vet så är animation de som gör så att det blir kul på hotellet och så. En vecka var vi 15 personer som var med de. Sen var det ju jättebra hav, resturang, pool och allt. Hej så länge nu går jag och lägger mig. Imorn bitti ska jag till momor.


Mina favoriter!!

Kommentarer
Postat av: YAIYA

hej, godkväll! jag håller på att fundera kring bloggar, varför bloggar just du? : ) XO

2009-07-12 @ 22:10:04
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Nastie

För att jag vill ha kvar minnen och saker som jag har gjort. <Desutom är det smart med bloggtidning! Börja med det du också!!

2009-07-13 @ 10:07:35
URL: http://nasties.blogg.se/

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0