Ice age 3

Idag har jag sett denna film och den var riktigt bra faktiskt! Dock ej i 3D format. Mycket skratt var det i salongen. Vet ni hur mycket en biobiljett kostar här? 4 rub.= 1 sek så 100 rub. delat på 4 blir 25 kr! Haha 25 kr. Men det är ju lika bra kvalitet och ljud som i Sverige. Så jag brukar se ganska många filmer här. För övrigt så spöregnade det idag och var runt 10 grader VARMT. Annars brukar det vara 30 elr 35. Helt sjuukt. Jag var dygnsur när jag kom hem. Vad händer med världen? Är det växthuseffekten eller nåt? Fast växthuseffekten värmer väl upp? Jag vet inte, det känns bara konstigt.


Vad tyckte ni om filmen? Alltså de som har sett.

Kommentarer

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0