Har Telenor blivit Eco?


Ja jag gillar ekologi, men frågan är hur långt kan man gå? Nu kommer fakturor från Telenor som skickas med posten kosta 25 kr /st. Det är klart att jag inte vill ha det då. Det är faktiskt bra. Tänk bara på de som inte är särskild tekniska?

Detta skrev Telenor:
Som ett led i vårt miljötänk kommer vi att börja ta betalt för pappersfaktura (25 kr / st). Vill du slippa den kostnaden? Svara JA på det här SMS:et så får du din fakturainfo per sms nästa gång. Din faktura hittar du även genom att logga in på Mina sidor. Hälsningar Telenor.

Jag tycker att det är rätt för mig. Men jag tycker också att de borde tänka på andra.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: -Milly-

Vilken underbar blogg du har! ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin' kanske?



Kram ♥

2009-07-17 @ 13:17:52
URL: http://memilly.se
Postat av: Agneso (:

Det var smart tycker jag :) Black Eyed Peace gjorde något liknande med sina konsertbiljetter för miljön, om man skulle köpa pappersbiljetter kóstade det extra, om man hade biljetterna via mobilen så fick man normalpris :) <3

2009-08-20 @ 19:19:54
URL: http://agnesokeso.blogg.se/

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0