Julafton is over...

Hur har eran jul varit? Den här julen är en av dem bästa skulle jag nog säga. Alla fick presenter som de verkligen ville ja och jag gjorde mycket grejer till mamma och pappa.
Av mig fick mina föräldrar:
  • Ett jättefint julkort
  • Drinkar
  • Cupcakes
  • Kladdkaka
  • Tvättpåse (mamma)
  • Hörlursgrej (pappa)
  • Självgjorda ljus
  • Gulliga badgelé påsar
Jag fick då:
  • Chokladpraliner
  • Naomi Campbell parfym mm
  • Kappa
  • Skor
  • Kaffekopp (en sån där som man kan ta med)
  • Nattlinne (s###snyggt)
  • En grej för huden
Det var precis det jag ville ha och sådant som man behöver. Filip fick en liten grej av mig som små barn har istället för halsduk ni vet!!

Här är en liten "julhälsning" från mig:

och en lite sur från Filip:


Imorn ska vi på "barnfest" och imorn kan jag även visa - the outfit - som jag hade på Julafton. + mina presenter hihi!!

Nastie´s back so you better watch it! :)

Och hoppas att ni verkligen hade en superduper jul!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2009-12-26 @ 18:48:42
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

2009-12-26 @ 18:50:41

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0