hah lite paus...

ojojoj vilken paus man tog från bloggen. Det blev väl tre veckor ungefär det. Jag har helt enkelt inte hunnit och skolan tog upp för mycket av fritiden. Okej inga bortförklaringar längre...

Men i alla fall så var det mycket som hände och jag fick betyg. Jag kan inte säga att de är sådär superduper bra, men ganska nöjd får man väl endå vara. Det som är sämst är att jag fick G i slöjd och det ska ändras på men jag är bara inte ett G barn. Jag vill inte ha det. Slöjd liksom tänker man, men det räknas faktiskt också som poäng och där vill man ha det högsta som man klarar av. Nu babblar jag bara...

Jaa nu är det även snart Jul. Bara någon timme kvar och den här gången är Filip med och han ska få vara en liten tomte! Tänk att det är hans första Jul! Sedan på annandagen ska vi på barnkalas och jag älskar barn så det blir ganska kul.

Men idag var jag i stan och jag tror inte att jag har sett så mycket folk någon gång. Jag älskar även den där H&M på drottninggatan som är nyöppnad och såklart var jag tvungen att titta förbi och kunde ej gå därifrån utan att köpa lite grejor... som kommer att visas imorn, eftersom att jag ska ha dem på julafton.(obs inte rött!!)

NU ÄR NASTIE TILLBAKA helt enkelt!!! Ha det så trevligt här på bloggen!

och den här bilden är ju såå Ganster:

Eller?

Kommentarer

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0