Heej bloggen

Hej det här blir ungefär som mitt första inlägg. Det här är en bloggtidning. Det innebär att det inte är mitt liv som blir det viktigaste. Även fast jag skriver om mitt liv, så omvandlar jag det till en kategori (oftast). Jag kommer även flytta över några av inläggen från min första blogg.

Jag ska försöka att blogga så mycket jag kan och jag hoppas att ni gillar www.nasties.blogg.se

Lite grann för de som är intresserade....

Smeknamn: Nastie
Födelsedag: 9 November
Kommer från: Ryssland...fast jag har bott i Sverige sen jag var 6 år
Bor: I en annan del av Solna
Familj: Mamma K, 34 år, pappa R, 35 år + lillebrorsa D på G
Skola: A***********
Hårfärg: Blond....fast egentligen inte
Ögonfärg: Blågrå och äkta
Vikt: typ 50 kg
Höjd: runt 170
Strl: 34 i kläder, 40 i skor, 25/34 i byxor.

Favvo------
mat: grek souvlaki
dryck: hallondricka...hihi
dessert: kan man säga glass?
godis: vad som helst.....ge mig vad som helst
lag: alltså sport? DIF såklart...vad annars liksom, men Milan annars
affär: Kläder? GinaTricot. Mat? typ Ica.
tidning: Metro som dagstidning och Cosmopolitan Shopping annars (finns ej i SE)
sport: Volleyboll eftersom jag spelar, men fotboll är också bra
frukt: clementin....om det räknas
bär: sommar jordgubbar
grönsak: paprika är väl gott
film: TWILIGHT OF COURSE TWWWWIIIIILLLIGHT
bok: twilight, new moon, eclipse och allt som kommer efter
musik: r&b och hiphop är bra att dansa till, men rock är lyssnagrejen
grupp: paramore (från twilight soundtrack)
instrument: jag spelar gitarr så GITARR
sångare/sångerska: ehm...Christina...Beyonce...Lady GAGA
skådis: Robert Pattinson som Edward tack
låt: crushcrush med Paramore eller flo rida med right round
växt: vadå träd? OK björk då och ros som blomma
skolämne: Matte...mobba mig inte
möbelvaruhus: IKEA kanske
outfit: Tunika, leggings, klackskor, big bag och en skön kofta
djur: Min lskling Belock och alla katter annars också
väder: OK...25+ och soligt
färg: Silver och kanske lite rosa
bokstav: A  elr N...vem bryr sig
siffra: 5 gillar jag, det låter bra
hemsida: www.nasties.blogg.se och www.nastiemagazine.blogspot.com
prinsessa: askungen verkar vara snäll
land: Italia
stad: Milano - där jag ska bo..
språk: italienska såklart  :0
teknikpryl: mobil elr laptop
årstid: Våår
månad: maj....jag vet inte vrf
veckodag: Freedag

puuh jag orkar inte mer.....

Hare bra :)

lämna någon kommentar tack.... :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med sånna här frågor

2009-04-09 @ 20:49:34
Postat av: Ellen<3

Hej,fett smart. Kanke gör något sånt i framtiden... får se. Men lsklin? Fattar vad du menar såå, asså jag skriver bara lite saker för jag vet inet riktigt vad jag ska sriva. haha.'



puss på dig gumman!

2009-04-10 @ 18:56:12
URL: http://elleens.blogspot.com

Don't be afraid, say it:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0